11 Eylül 2012 Salı

tatilden döndük,özümüze döndük..

40 gün 40 gece süren Ordu tatilimizden sonunda -yoğun ısrarlar üzerine- döndük..
Bol oksijen,mavinin muhteşemliği,yeşiliğin binlerce tonu derken nasıl geçti günler anlamadan dönüverdik..Kuzey orda iyiden iyiye genleşti çoccum:D tavuğun fırtlatmasıyla soğumadan kaynatılıp yedirdiğim yumurtalar,missler gibi taze inek sütünden yapılan yoğurt ,dut ağaçlarının silkelenip kazan kazan kaynatılan pekmezler derken çocuk oldu bi toraman..şükür ki bana bişey olmadı..gittiğim gibi gelerek Ordu tatili tarihimde bi ilke imza attım..
Günler çok güzel geçti yeni yeni şeylere merak sardım..İlerde sizlerle paylaşacam..Şimdilik birikim aşamasındayım..Ve çok yorgunummmm !

40 gün evde olmamanın verdiği "boş ev toz ev" sendromuna giren evimi tabiri caizse bok götürüyor..Kuzey Paşa'mın "yanıma gel beni bırakmavari"naralarından iş yapamadım,allahtan evimin direği geldi de sahip çıktı yavrum evladıma..ev domestos yüzü gördü..

yarına da son detayları yapıp keyfime bakmaya ve işlerimi yoluna koymaya başlayabilirim..
neyse çok uykum var..görüşmek üzre..;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pardon,bişi mi dedin??