19 Eylül 2011 Pazartesi

bütün ev sahipleri evlerini emlakçıya hediye etmiş sanki..

yok arkadaş !!! kooocaa Antalya'da emlakçıdan olmayan bir tane kiralık ev yok..delircemm..bulduklarımda yaa bi ucunda ya da diğer ucunda..çok canım sıkılıyor günlerdir...taşınma stresini bi kenara bıraktım,hani bi ev bulsam zevk haline getirip toplanacam bir yandan da..ama yok ..ev yok ..!! olanın da ev sahipleri uçmuş maşallah tutamıyoruz paçalarından.. arkadaşıım ben zaten bu şehirden nefret ediyorum,burda yaşamak istemiyorum;İzmir'e dönmek için kuduruyorum,mucizelere duacı halde dolaşıyorum...bi dee zoraki yaşadığım şu şehirde bana eşşek yüküylen kira diyorlar..vallahi döverim artık sizi..vallahi yolarım saçınızı başınızıı !!bi kendinize gelin bi beni delirtmeyin..ev sahibiysen ev sahipliğini bil arkadaşım,emlakçıysan emlakçılığını..
hele hele sen emlakçı..!!ulan zaten zengin olsam ev alırım sana mı kaldım ben evi tutuyom bi de bi fazla kirayı da sana veriyorum..ev sahibi versin sana onu..benim gibi kiracı bulmuş bi de üstüne versin 1 aylık kirayı !!!
hadi bunu da geçtim...haftalardır sahibinden.com'da harıl harıl ev bakarken lan zaaten adı üstüne "sahibinden.com" neden hiç bi evin sahibi yok orda????? nerdesiniz olumm?? emlakçıya mı hibe ettiniz yoksa evlerinizi..siteye bak yaa...daha adresten başladı bizi yemeye..yazıkk çok yazıkk !! bissürü heveslendiğim evin altında emlakçıdan yazısını gördüğüm an uğradığım hayalkırıklığıyla gururumla oynuyorsunuz...
yazık değil mi bana?? aldığınız ahlarımla size yazık değil mi? neden böyle olmak zorundasınız? dünya neden böyle.??
yemeğim yanmıcak olsa daha çook yazardım da...neysee,öptüm by

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pardon,bişi mi dedin??