31 Aralık 2012 Pazartesi

2012'de ben


hayatımın mucizesiyle tanıştım,hayatım değişti..küçücük bi adama aşık oldum !
anne olmanın verdiği o tarifsiz özgüveni ve cesareti öğrendim..
herkese güvenilmeyeceğini (yine) anladım..
30'undan sonra dost bulmak zormuş,gördüm..
ummayacak taşın baş yardığını,
kompleksli insanların neler yapabileceğine tanık oldum..
affetmeyi ama unutmamayı,.
bir nebze olsun umursamamayı ,
huzur bozanları uğurlamayı
insanları kendimden çok önemsememeyi
ikiyüzlülüğün bu yılın da modası olduğunu
yufka yüreğini sana kol böreği olarak hakkaten yedirebileceklerini,
en zor anlarımda oğlumun nefesinin tek ilaç olduğunu
hatalarımdan ders çıkarmayı
lohusa depresyonunun ne bok bişey olduğunu,
en zor zamanlarında yanında olduklarımın,en iyi günümde bile nazımı çekemeyeceklerini...
vicdan rahatlığının hiçbir şeye benzemediğini
arkadaşların ne kadar güzel varlıklar olduğunu,
ne güzel dostlar biriktirmiş olduğumu
ÖĞRENDİM..

iyi mi oldu ?? iyi oldu..bi yaş daha büyüdüm 19 oldum ;)


hepinize en güzelinden en mutlusundan  bir yıl dilerim..hohhoohhoh !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pardon,bişi mi dedin??