11 Aralık 2012 Salı

aysun kayacı dudaklıgiller

merhaba,
naber nassın?? bizler iyiyiz allahımıza bin şükür..kış geldi hava soğudu miss gibi sımsıcak ev keyifleri sürmekteyiz,anlayacağınız yuvarlanıp gidiyoruz - ki gerçekten yuvarlanıcaz nerdeyse maaile -neyse efendim..
bugün bi ilk yaşadık oğlumla..oğlum durduğu yerde öylesine bi düşüş becerdi ki dişleriyle dudağını patlatıp bir kaç dakikalık bir panik yaşamama sebep oldu...neden bir kaç dakika?? çünkü sanırım allah annelere özel bir güç veriyor,normalde evham kraliçesi olan ben,ona bişey olduğu an Zeyna kesiliyorum,pelerinimi takıp uçuyorum , yavrumu kurtarıp tekrar eski halime,özüme,evham kraliçesine dönüyorum...

kendini parçalarcasına ağlamasının ardından ağrısı da geçti sanırım , kendine geldi...baktım sağ üst dudak bildiğin şiş,yamulmuş..kıyamam yavruma görüntüsünden bi haber şirinlik yapıyor hala..:D tabi ağrı sızı geçip olay unutulunca bizimkinin kurtları kaynamaya devam etti,hatta eskisinden bile daha azgın bi hal aldı bu durum..velhasıl kelam en son bulaşık makinesinin içinden çıkartıp kendisini uyuttum..

akşam babamız geldiğinde,hoş beş muhabbetten sonra dudağını gösterdi ..gece uyurken kafasını çarptı sıpa diye..baktım adamcağızın dudak da oğlundan geri değil...bu kadar olur demeye kalmadı,sofrayı hazırlarken kızgın tavada unuttuğum  çatalı yemeğin tadına bakçam derken üst dudağıma basmayım mıııııı !!!
benim dudak da yanıp şişti..

anlayacağınız maile Aysun Kayacı olduk geziyoruz..neyseki çok önemli yaralar değil...yara izinden ziyade çok güzel anılar kaldı..aileyiz biz..birimizin yarası hepimizin..hem de manen değil,resmen,madden :)



2 yorum:

  1. çok tatlı bi ailesiniz ALLAH nazarlardan korusun sızı ama daha fazlaaaa yazmalısın gökçeeeee

    YanıtlaSil
  2. darısı başına olsun canımm..daha fazlasını oğluşun günlüğüne yazıyorum ;)

    YanıtlaSil

pardon,bişi mi dedin??