3 Nisan 2013 Çarşamba

çok uzun aralar veriyorum yazılarıma , farkındayım ..fakat kuzum inan olsun tuvalete gitmeye vaktim yok..peşimde kuyruk gibi dolanan,uyudu mu günde 1 saatten fazla uyumayan,her an kucak isteyen,nazlı mı nazlı,inatçı mı  inatçı bir çocuk doğurmuşum ki, benim gibi sabırsız,tahammülsüz bi Koç burcu için gerekli olan tüm delilik sebepleri hali hazırda cepte duruyor..

dediğim gibi çok şımartıyorum ben bu çocuğu..yani elimde değil..iki elini bana doğru uzatıp o suratı çekik gözlü Koreli bebek suratına döndürene kadar ağlamasıyla hemen benim yelkenler suda..hayır ben çok inatçı bir insanımdır..gayet sinir küpüyümdür..ama yok...yok anacım çocuk her türlü avcunun içinde oynatıyor beni..dünyaları okudum..sayfalar dolusu araştırdım..hali hazırda elimde harika bi çocuk eğitimi kitabı var ve her gece okuyorum..ama yok yok yok..! çok çaresizim aa dostlar !!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pardon,bişi mi dedin??