30 Nisan 2013 Salı

bazen ne yapsan olmuyor da ,bazen de hiç bişey yapmadan durduğun an  dünyalar sana geliyor..ki ben ilk seçenek insanıyım..ne yapsam olmuyor ! sanırım şanssız doğan insanlardanım..gerçi şans da göreceli bana göre..yani maneviyatı yüksek doz enjekte edilmiş bi kulum..ailem, arkadaşlarım açısından şaşalı olmasa da gerçeketn de şanslı bir insanımdır..öte yandan iş,para gibi maddi konularda dolu yağsa yanıma düşer..olcak işim olmaz,gelecek işim gelmez...bazıları şanslı doğanlardan işte,ben onlardan değilim..

haa dostlukta arkadaşlıkta şanslıyım dediysem,yediğim kazıkların ardından acımı paylaştığım ,hep orda olan dostlarımın olması açısından şanslıyım..yoksa her yıl geleneksel bi kazık yeme şenliğim vardır..ki bu da benim suçum,kabul ! neyse neyse kapatalım bu konuyu,şimdi tanıyanlar başlayacak yine "herkese değer veriyon " nidaları..sıkıldım..yapacak bişi yok ben böyleyim..gerizekalılıkta dur durağım yok..dedim ya bazıları şanslı doğar,ben onlardan değilim..

sonra böyle böyle düşünürken - ki 30 yıldır böyle düşünürüm- birden kafamı çevirip Kuzey'ime bakıyorum,ulan diyorum kendi kendime,ben nasıl bir sevap işledim de rabbim bu çocuğu bana armağan etti...hep erkek versiyonumun nasıl olacağını hayal ederken ,böylesi bi hayalin gerçekleşmiş olacağı aklımın ucuna gelmezdi ki,gerçekleşti !

15 aylık veletle karşılıklı espri yapıyoruz misal..karnı acıktığında bana muhtaç olması ve sçmığını temizlemem dışında bebekten ziyade cüce gibi..:) ve bu cüce için ölürüm..

aslında yazının başında şöyle afili yalnızlık yazmayı ve hüzünlü tuşlara basmayı düşünüyordum,ama işte karşımda uyuyan dünyama gözüm kayınca bitiyor tüm olumsuzluklar..velhasıl kelam,bana kim ne yaşattıysa aynısını yaşamadan ölmesin diyip Kezbansı damarıma son vericem..bitti bile..

hadi öptüm , bye ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pardon,bişi mi dedin??