31 Mayıs 2013 Cuma

ÖZÜR DİLERİM OĞLUM !

gözümün yaşına dayanamıyor 16 aylık varlığım..sesim çatallaşıp "anneciğim"derken anlıyor ne denli mutsuz olduğumu..o minik ellerini sarıp boynuma sırtımı pışpışlıyor "gçecek annem" der gibi...
geçecek annem ama nasıl geçecek bilemiyorum..
bunca vatan hainliğini göz göre göre içine sindiren insnalar oldukça, geçip,senin geleceğine nasıl güzellikler yağacak,bilemiyorum..yağacak mı?? onu hiç bilmiyorum..

umudum o insanları inadına dimdik ayakta gördükçe tekrar büyüyo,sonra faşistlik karakteri olmuş bir adam elinde biber gazıyla çoluk çocuk demeden parfüm sıkarmış gibi sıktığında yine yerlebir oluyor..
karşısındaki halkı düşmanı gibi gören bir zihniyete bu saatten sonra ne desek,ne söylesek yalan olur..

merak ediyorum misal; bu polis kişilere hiç mi evden çıkarken anaları ,eşleri " sakın vicdansızlık etme,mazluma kuvvet gösterme" demiyor????? hiç mi vidan sahibi değil bu analar..yoksa analarını bile dinlemeyen adamlar mı bizim "GÜVENLİĞİMİZİ" sağlıyor..
"imdaaat sapıkkkkk" "imdaaatt hırsız " yok artık ..İMDAAAAAAT POLİSSSSSSSSS !!!
polisin halkına ettiğini kimse edemez..ne katili ne hırsızı vesselam !

böylesi bir dünyaya çocuk getirmek istemiyorum klişesini ruhumun her bir zerresinde hissettiren bir ülke haline geldi burası..sarılıp ağladım Kuzey'e "özür dilerim oğlum" diye diye..gün gelip beni affeder misin bilmiyorum, ama önüne böylesi bi dünya sunduğum üstelik sen doğmadan yıllar yıllar öncesinden beri bunun böyle olacağı belli iken seni doğurduğum için affet beni..hiç haketmediğin bir dünyaya ÇAKALLARIN içine seni getirdiğim için affet..sana gemicikler alacak param yok benim muhtemelen olmayacak da..yada canım ormanı yakıp yıkıp sana siteler,avm'ler yaptırtacak param hiç olmayacak..ama vicdanlı koca bir yürek armağan edeceğim sana gün be gün..güçsüze vurmamayı,ağlayana gülmemeyi,allahsıza ,acımasıza boyun eğmemeyi öğreteceğim sana annem..onurlu bir hayat sürmen için hep yanında olacam oğlum..

bu günler öyle ya da böyle geçecek...umudum yarınlarda !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pardon,bişi mi dedin??