26 Ekim 2013 Cumartesi

Ben de Özlemişim

son yılların TRT fenomeni haline gelen Leyle İle Mecnun'un tamamen siyasi kararlar sebebiyle yayından kaldırılması ben ve benim gibi birçok  LM hayranını bildiğin yaz boyunca travmaya sokmuştu..Absürd komedi dalında Türkiye'de bi ilk olan bu diziye eminim herkes aşıktı..En azından ben aşıktım arkadaşım !!
En az  6 yaşımda TRT 'te yayınlanan Alcanzar ve Behzat Ç.'ye duyduğum aşk gibi..Alcanzar bittiğinde de anneme sarılıp saatlerce ağlamıştım " annneaaa Edvardoo'yu göremicem artııığğğkkk" diye...Büyüdükçe daha olgun bi ağlama krizini Behzat Ç. finalinde yaşamıştım..

uzun zamandır benim yaşayamadığım Pazartesi sendromuna birçok çalışan için ilaç gibi gelen LM,yayından kaldırılmasıyla  pazartesilerini de artık iyice anlamsız ve sıkıcı hale getirmişti...Neyse ki şen cumalar artık daha da şenlendi ve LM ekibi eksikleriyle de olsa "BEN DE ÖZLEDİM" ile ekranlara döndü..

Dünkü bölüm,fragmanlarından itibaren her ne kadar bana İşler Güçler tadı verecek olduysa da Burak Aksak'ın Ali Atay'ın "abi kendi hayatımızı oynayalım yeni projede" lafına karşılık "oğlum onu zaten Selçuklar yaptı İşler Güçler'de" cevabıyla gönlüme serin sular serpildi...Yani o korktuğumuz İşler Güçler çakması olacak endişelerimizi bi kalemde sildi..(İşler Güçler de bomba bi diziydi şimdi allah var )

Nolcak ne bitçek derken ilk bölümün final sahnesinde yaşanan Leyla İle Mecnun'un yayınlan(A)mayan finali ise yine beni ve birçok LM manyağını aldı İsmail Abi'nin o hiç gelmeyen gemisine bindirip magmalara fırlattı..Arkadaş o nasıl finaldir,o nasıl bir güzel finaldir..???O Ali Atay'ın oyunculuğu neydi öyle??O Burak Aksak'ın beyni neyle çalışır?? Peki Erdal Bakkal'ın bi tuzluktan ibaret olması?? Gölgelerin gücü dediğin Hırsız Yavuz?? İskender Baba'nın cefakarlığı??? O İsmail Abim bir balıksa madem,o pullarına kurban olunmaz mı onun??

İyi işleri övmekte,saygı duymakta,hayran olmakta üstüme yoktur...Böyle güzel ve kaliteli adamlar gerçekten "dizi çekemedik ama size osuruğumuzu kaydettik" dese oturur saatlerce çevirir çevirir izlerim arkadaş !!
Sırf o  son sahne ve
rutine binmiş hayatımızda bize yaşattığınız tebessümler için bile siz çok yaşayın emi !!??


http://www.youtube.com/watch?v=2JGt2hGTITw

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pardon,bişi mi dedin??