22 Ekim 2013 Salı

zorunda mıyam??

fazla depresif yazılar yazdığımı farkettim son zamanlarda...ya da sadece depresif olduğum zamanlar mı yazıyorum bilmiyorum ki şimdi valla en desem yalan olur ..neyse ben bu sefer yine sizin beyninizin hoşafını bu tarz bi yazıyla çıkarıcam...hazroooll !! oku !!!!

insan sevmediği bi şehirde ,çoğu sevmediği ya da sevipte sevmekten pişman edildiği insanların arasında neden yıllarını harcar?? sebep belli evli de ondan !
"buraya alışmak zorundasın,bak bi çocuğun var kocan çok iyi bi adam kıymet bil otur oturduğun yerde !"
"madem İzmir'e dönemeyeceksin uzun zaman mutlu et kendini bişilerle oyalan "
"sen evli barklı hatunsun bak çocuğuna kır dizini otur mutlu olmanın yollarını ara"
"aman kızım ne işin var oralarda çok mu mutlu olacaksın,sen mutlu ol burda" vs vs vs ..
yemin ederim beynimin loblarını rendeden geçiriyorlar bu laflarla..
gerizekalıya sanki çocuğumla kocamla mutsuzum,onlar beni mutlu etmiyor demişim gibi..evlenip çoluğa çocuğa karışınca kadının sadece çocuğu ve eşiyle mutlu olmalı anlayışınızın suyunu sıkıyım sizin..
sana nee?? saaannnaaannnneee????
mutsuzluğumun sebebini bi bok atmak zorunda mısın arkadaşım??dar kalıplarınıza benim gibi xxl bi kadını sıkıştırmanıza müsade etmemi mi bekliyorsunuz??
benim üzüldüğüm değerler,benim sevindiğim mutluluklarla seninkiler aynı mı olmalı illa??
yani ben o gün yemeği yetiştiremedim diye üzülmüyorsam senin gibi suç mu benimki??
yürüdüğüm yollarda insanlar bana yabancıysa "ulan ne işim var benim bu memlekette" diye için için ağlıyorsam bunun hesabını sana vermek zorunda mıyım ben??
MUTLU ET KENDİNİ !! mişşş....
olduuu ..
ne de kolay söylemesi...
olmuyorum arkadaş..mutlu olmayı seçmiyorum .. napacaz şimdi????



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

pardon,bişi mi dedin??